Vanaf heden kunt u niet meer inloggen op Client Online en maken we gebruik van een nieuw communicatieplatform: MijnKantoor.
Via MijnKantoor kunt u alles rondom (de communicatie over) uw financiële zaken met ons op een veilige, snelle en gemakkelijke manier beheren. Dit kan zowel op het webportaal via uw browser als via de app op uw telefoon of tablet (iOS en Android).
De voordelen van MijnKantoor:
- Met één inlog heeft u op één plek altijd en overal inzicht in alles rondom uw financiële zaken
- U heeft altijd online toegang tot uw documenten binnen het dossier
- Communicatie wordt gemakkelijker door middel van de berichtenfunctie
- U kunt documenten accorderen of ondertekenen, taken afhandelen of eenvoudig documenten aanleveren via het webportaal of de app
- Het platform vervangt alle communicatie, accordering en documentdeling via post en e-mail
- Alles loopt via een beveiligde verbinding die aan de privacywetgeving (AVG) voldoet.
Vanuit MijnKantoor krijgt u automatisch een uitnodiging om uw persoonlijke account te activeren (e-mail uit naam van Bloemsma + Faassen via het mailadres accounts@mijnkantoorapp.nl).
U kunt ook alvast zelf een account aanmaken via https://web.mijnkantoorapp.nl/